ایمیل:    hi@saesfahan.ir      |      آدرس جلسات بانوان:    0799 683 0913      |      آدرس جلسات آقایان:    3313 511 0913

انجمن معتادان جنسی گمنام

داستان اعضاء

« چرا باید با معتاد جنسی که در زندان است دوست باشم؟ »

چرا باید با معتاد جنسی که در زندان است دوست باشم

این عضو انجمن از هلند تجربه، نیرو و امید خود را در مورد دراز کردن دستان خود به سوی دوستان در زندان در چند سال گذشته به اشتراک می گذارد.

چرا باید با معتاد جنسی که در زندان است دوست باشم؟

1) چون روزی می‌توانم یکی از آنها باشم. از منظر یک زندانی، مطمئناً دیدن افرادی که مرا محکوم نمی‌کنند، که مرا درک می‌کنند و می‌خواهند به من کمک کنند، مایه آرامش خواهد بود.

2) با کمک به یک معتاد جنسی در زندان، قدم دوازدهم و همچنین سنت پنجم را انجام می دهم، بنابراین به بهبودی خودم در این فرآیند کمک می شود. من با طیف کاملاً جدیدی از مردم آشنا می شوم، برخی که با مفهوم نیروی برتر دست و پنجه نرم می کنند و برخی دیگر کاملاً از این مفهوم راحت هستند. تعصب و محکومیت ناپدید می شود و سپاسگزاری باقی می ماند.

3) البته، من مجبور نیستم این خدمت را به تنهایی انجام دهم. گروه خدمات جهانی یک انجمن قوی و مورد اعتماد است. من ارتباط خوبی با آنها دارم و عشق فراوانی در آن جمع وجود دارد. و هر زمان که انگیزه‌ام متزلزل شود، می‌دانم که تشویق می‌شوم. می دانم که تشویق می شوم تا نامه‌ای را از یکی از رهجوهای زندانی به راهنمایش نوشته و در یک گروه واتساپ به اشتراک گذاشته شده بخوانم، و پاسخ بدهم.

4) انواع مشکلات و سوالات مطرح شده توسط رهجوها در زندان، دانش و درک من را از برنامه، از جمله آنچه که بدست آورده ام و دارم و نواقص شخصیتی من، عمیق تر می کند. راهنمایی زیادی در آنجا وجود دارد – کارگاه‌ها، و بسیاری از ابزارهای عملی، مانند نامه‌های نمونه به زندانیان. خدمتگزاران مورد اعتماد آقا و خانم آماده هستند تا با تمام تجربه، نیرو و امید خود به شما کمک کنند.

5) بنابراین، من همچنان در کنار رهجویانم هستم، «دوستان در زندان» خود که اغلب در شرایط سخت و چالش برانگیزی زندگی می کنند و واقعاً می توانند با حمایت من برنامه را انجام دهند. من یک مسئولیت دارم. و باز هم، من تنها نیستم. در کنفرانس بعدی که شرکت می‌کنید، بررسی کنید که آیا یک جلسه خدماتی برای زندانیان وجود دارد یا خیر. در کنفرانس بین المللی ژوئیه در کراکوف، یک جدول خدماتی وجود خواهد داشت که اطلاعات مفیدی را ارائه می دهد و خدمتگزاران مورد اعتماد در آنجا سعی می کنند به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهند. همچنین یک کارگاه آموزشی در آنجا وجود خواهد داشت تا به شما کمک کند نامه ای به یکی از دوستان در زندان بنویسید. بیا و با ما صحبت کن.

هلند
بن و.

هلند، لیدن

جلسات

دیگر داستان های اعضاء