ایمیل:    hi@saesfahan.ir      |      آدرس جلسات بانوان:    0799 683 0913      |      آدرس جلسات آقایان:    3313 511 0913

انجمن معتادان جنسی گمنام

داستان اعضاء

« روشن بینی اعضای با تجربه SA – انجام یک کار درست، حفظ شادی، زندگی در راه حل »

روشن بینی اعضای با تجربه SA – انجام یک کار درست، حفظ شادی، زندگی در راه حل

در کنفرانس بین المللی سال گذشته ، یک جلسه پنل با اعضای قدیمی SA برگزار شد. سخنرانانی که هر کدام از آن آنها، بازتابی از هوشیاری درازمدت خود و چیزهایی که در طول این مسیر یاد گرفته بودند را مشارکت کردند. در اینجا پیشنهادها و روشن بینی آنها، تقریباً بر اساس تجربیات هر سخنران گروه بندی شده است:

کارهای مخرب جنسی را انجام نده، مخصوصاً وقتی ناراحتی یا استرس داری! ما به چیزی بهتر از ارگاسم و شهوت نیاز داریم.

حساسیت ها و محرک های وسوسه همیشه می آیند و در هر شرایطی غیرمنتظره هستند – فقط با آنها کنار بیایید. شهوت همچنان کار خودش را می کند – حتی به عنوان یک رهبر هوشیار SA.

یک کاری بکنید! تمام لباس هایتان را چروک را جمع کنید و اتو کنید. انجام دادن هر کاری شما را تغییر خواهد داد.

یک “نیروی برتر” داشته باشید. راه حلی که برای من جواب می دهد شادی و خوشحالی است. فقط یه آهنگ شاد که خوشحالت می کنه را حفظ باش و بخونش.

چرا بعد از 30 سال دوباره برمی گردم؟ این هم جزء چیزهای مرموز است. انگیزه‌ای که من را به برنامه جذب کرد، تمایل به رهایی از دردسرهایم بود. اما بعد تودۀ بزرگی از مشکلاتم را دیدم و به راه‌حل های آنها رسیدم.

هوشیاری یک کار است! متمرکز بمان. بهبودی مسالمت آمیز و یکپارچه است. صداقت، کمک به دیگران، هر روز دعا، مراقبه، خودآزمایی و ورزش کردن و رعایت انضباط در همه کارها. ما معتادان جنسی گمنام در حال بهبودی و هوشیار در کنار شما هستیم.

طاقت داشته باشید و شجاع باشید. هدف خود را در نظر داشته باشید و از میان ترس ها عبور کنید. همچنین ایمان و توکل داشته باشید، توکل بر خدا و راهنمای خودتان.

در راه حل زندگی کنید. من به جاهایی که به آنجا تعلق ندارم نمی روم. از افراد بی ثبات و مکان های حساس و محرک دوری کنید – من خودم در را به روی شهوت باز نمی کنم و خب مجبور نمی شوم آن را با تلاش زیاد ببندم.

این یک برنامه عملی است – راهنمایان، تازه واردان، جلسات. دعا کردن بسیار مهم است. بیست دقیقه مراقبه صبح و شب. جذب یک عضو جدید در داخل یا خارج از SA لازم است – و حتی ارزش تحمل ناراحتی را هم دارد.

من امروز یاد گرفته ام که خودم و نیروی برترم را دوست داشته باشم. من یاد گرفته ام که خودم را همینطور که هستم بپذیرم و با آن راحت باشم. کارهای خدماتی مهم هستند. به SA برگردید و خدا را در دیگران ببینید.

چگونه فرد شادی را بدست می آورد؟ آیا ما افراد بدی هستیم که آدم خوبی می شویم یا افرادی هستیم که یک بیماری دارند و بهبود پیدا می کنند؟ شرم و احساس گناه مزخرف است و مانع شادی می شود. شرم یعنی مقاومت در مقابل برداشتن قدم اول. من خوشحالم که تمام جنبه های بیماری خود را می شناسم!

اگر وسوسه ی شهوت دارم، باید از مشکلی که دارم آگاه شوم و هر روز برنامه را کار کنم. من به تمام کمکی که می توانم دریافت کنم، نیاز دارم!

SA
جمعی از اعضای با تجربه

انجمن SA

جلسات

دیگر داستان های اعضاء