ایمیل:    hi@saesfahan.ir      |      آدرس جلسات بانوان:    0799 683 0913      |      آدرس جلسات آقایان:    3313 511 0913

انجمن معتادان جنسی گمنام

داستان اعضاء

« زندگی بر اساس دوازده قدم و دوازده سنت »

زندگی بر اساس دوازده قدم و دوازده سنت

گوشی هوشمند او در طول روز شش بار شش جمله تاکیدی را نشان می‌دهد که یادآورهایی از قلب او هستند و به او کمک کرده‌اند بیش از نه سال هوشیار بماند.

در اینجا شش جمله تاکیدی وجود دارد که من در یک اپلیکیشن موبایل به نام “I AM” ایجاد کرده ام، که در طول روز روی صفحه تلفن من با پس زمینۀ غروب خورشید در ساحل نشان داده می شود. آنها به من کمک می کنند تا هوشیار بمانم.

1. «کمتر صحبت کن، بیشتر گوش کن» من باید کمتر به تماس گیرندگان مشاوره بدهم (چیزی که ما معتادان جنسی به هر حال آن را زیاد دوست نداریم) و به سادگی فقط به آنها توجه کنم. این هنوز برای من سخت ترین کار است.

2. «به نعمت‌ها توجه کن» برای من آسان است که چیزهای کوچک و اغلب غیرمنتظره‌ای را که برایم اتفاق می‌افتد به یاد نیاورم. یک تماس تلفنی از یک دوست قدیمی، یا یک نگرانی تجاری که به خوبی حل می شود، نمونه های اخیر در زندگی من هستند.

3. “بگو متشکرم” من معتقدم که صحبت کردن با نیروی برترم با صدای بلند به من کمک می کند تا بدون توجه به خطاها و اشتباهاتم بپذیرم که سزاوار نعمت ها و بخشایش های او هستم. (اولین کاری که وقتی از خواب بیدار می شوم می کنم این است که بگویم “متشکرم”).

4. «همه از دست دادن ها حامل دستاوردی هستند» این به من یادآوری می‌کند که نیروی برترم به من آزمون‌ هایی را در قالب موانع و چالش‌هایی می‌دهد که معمولاً یک نعمت را درون خود پنهان می‌کنند.

5. “همه چیزها می آیند… تا بگذرند” این ضرب المثل قدیمی به من یادآوری می کند که سرعتم را کم کنم و سعی نکنم همه چیز را مدیریت کنم… گاهی اوقات فقط کمی صبر می کنم و ببینم چه می شود. نیروی برتر معمولاً در مدیریت بهتر از من کار می کند!

6. «هر کاری که می تونی بکن» به نظر می رسد من نمی‌توانم احساساتی مانند رنجش، غم و شرم را از بین ببرم، اما می‌توانم لبخند بزنم و طوری صحبت کنم که گویی شخصیتی در یک نمایشنامه یا یک فیلم سینمایی هستم که فیلمنامه آن احساسات را با کارگردانی نیروی برترم بیان می‌کنم. من می دانم که آنها را خیلی جدی نگیرم.

این جملات تاکیدی یادآوری‌هایی از قلب من هستند که به من می‌گویند قدم هایم را کار کنم و طبق اصول معنوی سنت‌هایمان زندگی کنم.

این اپلیکیشن رایگان است و دارای طیف گسترده ای از جملات مثبت تاکیدی داخلی خودش هم هست و صحنه های پس زمینه مختلفی دارد. برای من در حال حاضر به من کمک کرده است که بیش از نه سال هوشیار بمانم که بابتش بسیار سپاسگزارم.

آمریکا
استن ه.

آمریکا، نیویورک

جلسات

دیگر داستان های اعضاء